2013年11月21日 星期四

洗面都可以v面@ Tefu Tefu 蜂毒深層潔面啫喱

又到聖誕,又到聖誕!!!又係各式各樣聖誕SET裝推出的日子。今次要介紹係 TefuTefu 的「蜂毒V面塑顏套裝」。入面包括「蜂毒深層潔面啫喱、蜂毒塑形緊緻睡眠面膜、蜂毒緊緻提升面部精華乳霜」
「蜂毒深層潔面啫喱」的外型好靚,全金色泵裝。其實一直我都好鍾意Tefu Tefu 的紙盒包裝,好清新好靚。
功效:有效消除皮層下的雜質污垢、粉刺,提供持久保濕及滋潤肌膚功能,極具保濕、高效紓緩抗菌,有效改善粗糙及乾燥肌膚問題,令肌膚得以滋潤、同時亦可撫平細紋,重現柔嫩、悏復彈性。

用法:卸妝後,用温水洗臉、取適量喱啫打圈,再沖洗乾淨。
「蜂毒深層潔面啫喱」呈透明狀,內含「蜂毒」成份,洗面同事可以消水腫,配合埋其他產品「v面」就好易出面。

我用左毎多星期,毎天早晚用,發現佢真係好保濕,因為有時我洗完面唔會即時搽野,只係印乾水對住部電腦十幾二十分鐘,塊面都完全唔覺得乾。另外,由於我係好多粉刺既人,如果唔啱自己既洗面產品,就會好明顯。而呢支就完全無呢個問題,用左個幾星期,d粉刺仲好似無咁硬。在潔淨度、保濕度都做得好好!加上佢有蜂毒成份,朝早用完配合幾下按摩,仲可以去埋水腫,出門口都靚d!!

之前,我有幸出席「Tefu Tefu 蜂毒V面派對」,當日一開始就有「沈震軒」同「夏尉喻」帶領一眾DANCE跳出V面舞蹈。
當中的V面舞蹈手勢好易記,平日只要用呢個手勢再配合「蜂毒塑形緊緻睡眠面膜」來按摩,V面就好快出現。
之後仲介紹左「DIY美肌速成法」,只係幾分鐘,個女仔塊面立刻提左上去,真係好利害。
原來Tefu Tefu 新出左彩裝產品,而BA仲用眼影筆、眼線同唇膏創作出一個「蝴蝶彩妝」,佢d眼影筆又好似真係好易上色好滑咁,價錢仲好似幾實惠,有d燒........
最後,當然有介紹各様的聖誕set 裝同遊戲環節,大送禮物啦!!!


Tefu Tefu係港九新界已經有十一間分店,有興趣可以去看看呀!
http://www.tefutefushop.com/

沒有留言:

張貼留言