2013年11月24日 星期日

即時有效@Angel key 魔法師微整型安瓶



「安瓶」呢兩個字一直都只係聽過係結婚化妝前要用,好似話可以令D皮膚即時好D,又會上粉D。今次終於有機會試下「Angel key 魔法師微整型安瓶」,粉紅色的包裝,好有聖誕氣氛。
盒上好清潔註明製造日期同到期日,對於呢D開完要即係用,講求保鮮度的產品,呢様都幾重要。
由於佢係玻璃樽,所以包裝都特別小心。打開之後會見到膠蓋同「安瓶」。
佢個名叫做「 魔法師微整型安瓶」係因為佢內含1.日本直送的馬胎盤萃取精華、2.六胜肽、3.泛醇(維生素B5),呢幾種成份都係針對成熟的肌膚,具有定妝、保濕、緊緻、亮白的功效

佢既質地比我想像中稀好多,有D似透明質酸既感覺,我以為D咁保濕既野,通常都好濃稠,原來唔係。 
要使用時,前先要打開安瓶的蓋,拉起後向外拉,便可將密封的石紙拉開,再將膠蓋蓋上便可。
對於精華類的野,我往往追求第二朝起身的效果。但對於「安瓶」,我則追求即時的效果,要相中就係我使用前後,可以見到毛孔係細左少少,而鼻頭的亁燥亦無左,所以我乾早會用來打底上妝,用完佢上妝唔會有擦膠碎。而晚間我亦會照用,用來當保濕美白,效果都幾好,就算呢排秋冬的天氣,保濕度都維持到。





產品由品牌提供





沒有留言:

張貼留言