2012年12月17日 星期一

急急搶救........眼紋、眼袋@Mask House Celebrity 【蜂毒全效眼部修護精華】

之前用過MASK HOUSE 既EYE MASK ,就已經覺得用來急救佢真係有幾好既效果。今次用既就係佢既「蜂毒全效眼部修護精華」,用得「精華」兩個字,我相信應該比EYE MASK更利害。「一滴速效抗皺、完美解決眼紋、鬆馳、眼圈」。我相信呢個係大家既心願!!!!我的聖誕願望!!!!!!!!!!!
今次用左「針筒型真空導入器」設計,呢個設計係希望避免精華氧化流失。
而在針筒上亦有份量標籤,安便按出需要既份量。
一盒入面有三支,全部都係獨立包裝。
講左咁耐,大家不如來睇吓我條眼紋同鬆馳既眼袋先!!
通常大家都會用素顏既照片,但我今次就用上左妝既照片!!因為................上左妝都咁明顯,我條眼紋都真係死得。由於我日日戴CON ,所以眼下果條紋已經一早出現左,但近期發現左佢有深左既蹟像,眼袋亦好似鬆左,所以影相一笑就出晒事!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!就因為呢張相,我好認真咁用晒三支既份量先至同大家分享!!!!!!!!!!!!!

我起初係早晚用一格既份量,因為我係「問題膚質」!!唉!!!!不過用左三日之後,發現其實佢一格既份量都幾多,多到可以搽完全眼再推埋落虎紋等等!!!而我亦覺得有少少緊緻既感覺,所似第四日開始我就早晚用半格。下面張相就係用晒三支既效果。

我盡量選返張差唔多角度既相,雖然燈光有D唔同,但我覺得最明顯既係眼袋緊緻左,所以笑起來,條眼紋就唔會好似之前咁浮晒起來,攪到三摺咁!!!!!!!!!!!!!!!!!
來多張前後對比,只係用左十幾日,就可以收緊到個眼袋,效果都算唔錯!!!果然MAKS HOUSE既眼部產品,要來急救真係好好!!!!!!!!!!!!!(突然發現兩日著既衫係同一件,但記住唔係同一日影架,EYE SHADOW唔同色架)









沒有留言:

張貼留言