2012年12月3日 星期一

如韓般乾燥也不怕@DR.G Hydra Intensive Cream 水凝全效保濕面霜

今年的秋天,好似來得特別早,空氣早已變得很乾涸,記得之前去韓國時,它的空氣真的很乾很乾,可能因為呢個原因,韓系的護膚品保濕度也佷好。今次試用既DR.G係由韓國第一的醫學美容集團Gowoonsesang所出品。它的包裝的簡單,沒有多餘的修飾,簡單清楚地表示出它的重點「HYDRA INTENSIVE」。



它的包裝給人一種清潔乾淨的感覺,亦很細心地附送棒棒,以前我很少用,但後來發現要將護膚品保存得好,其實真係要減少直接既接觸。而佢既內蓋亦剛剛好,唔會太實。

後面標明係韓國制造,即時令人放心晒。

許多韓系的護膚品也會有很濃的香味。而DR.G呢個Cream就無呢個問題。它有淡淡而易接受的味道,肉眼看來似是乳霜一般,質地似乎較厚。而它的成份則包括月見草油、透明質酸、尿囊素、神經醯胺、維他命E。

用附送的棒放上手後,白白的乳霜、質感比想像中稀。

用手輕輕推開,一兩下已變由白色變成透明。推開時感覺到佢既潤滑度很高,於皮膚上形成一層透明薄膜

由於年紀漸大,之前多係用抗衰老的產品,保濕度點都差d,而近來轉天氣,皮膚亦好敏感,攪到起晒紅點同粒粒,鼻頭亦有脫皮既情況。

塗左上面之後,面上會出現一層薄膜,光澤度亦有增加。而潤滑度亦即時感覺到。保濕度就真係要等多幾個鐘。


好多護膚品都唔會將佢既生產同到期日顯示出來,而佢就好大方咁放出來,我鐘意!!亦可以俾我地呢d成日團護膚品既人,可以係到期前用晒佢。


對於韓系的護膚品,今次我最大既改觀係佢既味道。因為之前去旅行買既,返到香港都覺得太香,有d甚至會敏感。而DR.G 呢個Cream則一d呢個問題都無,除左味道令人放鬆外,亦無多餘既色素,可以放心使用。而佢既保濕勁效係一晚之間都能感受到,我通常覺得果種產品夠唔夠保濕,都係以第二朝起身既時候既感覺為準,因為訓左一晚,皮膚有無吸收,可唔可以保持,會唔會出油,就最明顯。用左第一晚,第二朝起身已經覺得塊面滑左,用多左兩天,就覺得佢既保濕度真係唔錯,之前「猛」「猛」緊既感覺都已經無晒,亦無出油。所以秋冬要來保濕呢個cream真係一個幾好既選擇。

沒有留言:

張貼留言