2014年6月17日 星期二

奢華活肌體驗@medicox


之前出席左康和堂「極緻、奢華、美肌」約會,當日除左學識左好多養生的知識之外,仲得到幾支來自法國的奢華護膚品。
Medicox 源自法國,產品以先進技術配合尊貴成位注入肌底,透過「極緻、奢華、完美4部曲」,釋放無瑕再生能量,喚醒沉睡皮膚細胞,延緩衰老、做到「防禦、修復、更新」的護膚慨念。

今次我有機會試下其中三部曲,包括「生物膠原維C精華」(彩虹水)、「納米金箔精華」(小金子)及「溋雪晶鑽精華」(水鑽)。
「納米金箔精華」(小金子)成份包括24K金箔小分子、瑞士獨有之植物幹細胞及纖維母細胞。呢支小金子主要針對皮膚彈性,活慫細胞生長,抗氧化及自由基,回復緊緻及柔軟。
小金子無論搽係面上或者係手上都可以見到佢有好明顯既金箔,而佢既質地係有少少GEL狀得來又唔會太杰。搽上面有陣陣既花香,極易推開,仲可以感到皮膚得到即時既保濕。小金子我早晚都會用,用左兩星期後,開始感到皮膚既彈性好左,毛孔亦有輕微細左。
「生物膠原維C精華」(彩虹水)的成份包括維他命C、去端肽膠原。維他命C除左可以抗氧化,令到肌膚回復彈性之外,仲可以有效抑制黑色素、淡化色斑。而去端肽膠原則有效減去細紋、具卓越保濕及鎖水效果。
彩虹水質地最稀、有D似水質。而佢樽身就最易認,彩虹顏色唔會拎錯。通常有維他命C的產品,我都會係夜晚先用,怕日頭會吸光。用左一段時間,我發現面上有一個斑明顯左,係我擔心既時候,我對比返我既面色,發現整體係均勻左,亦可能因為咁,原來唔覺既色班就跑左出來。宜家我試下搽完全面之後,再在斑點位置加強,希望可以有所改善。
「溋雪晶鑽精華」(水鑽)成份包括鑽石微分子、膠原蛋白。鑽石微分子具修護與治療功能,修正膚色,締造水潤閃亮效果。而膠原蛋白則可修復肌膚老化,撫平細紋,收細毛孔。
水鑽係我三支精華入面既最愛。由於我皮膚較乾,搽上面上會有即係閃閃發光水潤既感覺,唔再忟忟緊,而乾紋亦唔會再咁明顯。不過由於佢質地較杰,所以從泵拎出來既時候就會有少少困難。
係試用呢段時間,我會按照皮膚既情況而決定用邊支精華。整體來講,呢幾支對初老的我都好啱用,因為保濕,維持皮膚彈性及減紋係對付初老最重要既環節。



沒有留言:

張貼留言