2014年3月21日 星期五

去紋變左去暗沈@女人做機真係好重要2

 我最新「確診」我左眼果條原來「淚溝」,已經唔係眼紋咁簡單,除非打針,否則.........唔會完全解決到。平時我都做RF機,都幫到下手,起碼果兩個星期條「淚溝」唔會咁明顯。

但人總是身痕,朋友介紹我試下野,我又走去試!即管睇下有無效。今次試「光機」,姊姊話對付乾燥紋同暗沉效果明顯d,至於我條「淚溝」,佢話未必會見到效果,算佢老實啦。

其實做FACIAL真係好難影相,所以我全部都鬥雞眼,所以加晒特別效果........
話說都一般段時間無做機,對眼確實攰,不過我一直唔太在意黑眼圈,因為我咁黑.....哈哈哈!自欺欺人!!!
基本清潔完,要敷一層好凍的GEL以免燒傷。
之後就開始係眼部唔同既位置打光,都真係幾光下同有少少熱,所以要遮一遮,一面大概四五下度啦!
打完姊姊話無咁暗,我訓係度其實睇唔到!!哈哈!宜家睇返又的確係!!

之後梗係敷返個EYE MASK做濕一下,訓一個覺先!
敷埋個MASK,效果就真係明顯好多,眼肚條紋又真淡左喎!!

上面果兩張係做前做後同一個位置影既,下面就行左出光D既地方影。其實去乾紋既效果係有D令我覺得意外,出左光既地方我都忍唔住講左句「其實都幾明顯」,而我好習慣既黑眼圈原來真係會有分別!!

說實在,要對付我條千年「淚溝」RF確實好D,但如果係對付黑眼圈、暗沉同乾紋,「光機」一次都見效!所以大家都可以針對自己既需要,輪流去做,改善下!!

呢間美容環境服務都幾好,起碼姊姊夠老實,唔會誇張部機既功效,港島區人士可以考慮。









沒有留言:

張貼留言