2013年4月25日 星期四

延續金箔「嫩膚」傳奇的神仙水@BRTC嫩肌護膚精華

皮膚粗糙,角質厚、毛孔粗大卻又有點乾,一直都係我一個好大既問題!不過,近來我發現原來對有「酵母」成份既護膚品對我係有好明顯既效果。
呢支來自韓國的「嫩肌護膚精華」都係洗面之後用,特別針對暗啞、毛孔粗大、疲倦及油性的肌膚。
樽身旁邊有D刻度,早晚只要倒半刻度的份量落化妝棉搽面就可以。佢係無色無味架,唔似平時韓國護膚品好大陣香味。
半刻度的份量足夠倒滿整張化妝棉,有呢個刻度真貼心,唔洗浪費,又唔洗怕唔夠拉扯到皮膚。

話說係用呢支嫩肌護膚精華前,我用掉了一支「天女滴」,所以當時既皮膚狀況其實唔錯,毛孔、暗啞同粗糙既問題算係控制得幾好。當我仲諗緊用完點算好既時候,就有機會試用呢支
嫩肌護膚精華。

「天女滴」要八百多元一支,但呢支只係三百多元,計價錢呢支當然係實際好多。所以起初我真係有D擔心。

不過,當我用天十日後,我知道我唔需要再擔心!!佢絶對可以幫我KEEP住之前既狀況,即係粗糙度已經減低左,肉眼睇同摸落去幾滑手(對我來講好難架)。
今次既試用期好足夠,真係可以試足差唔多一個月,真係睇到皮膚既通透度有明顯改善,而一直好礙眼既毛孔都細左。另外,就算呢排天氣忽冷忽熱,都無出油或覺得特別乾。皮膚細緻左,真係覺得個人年輕D。

當然佢有丁丁限制啦,生理期我實會爆蒼,我發現佢既退紅同消炎能力一般,但舒敏反而OK!

呢支韓國「神仙水」我真係會回購,因為佢係我試過有「酵母」成份產品中有效得來又經濟。


最後,都係來一個大比併,我發現宜家呢皮膚質素係我近年算好既時候,選產品唔單止要有效,還要論持久性吧!!






沒有留言:

張貼留言