2012年9月13日 星期四

番薯仔出城@SK2 X ISA 工作坊

仲係BLOG 界新丁既我,第一次去到EVENT,仲要係「SK2 X ISA 」,真係開心死我!我一直都有睇開 ISA 既BLOG,今日可以見到佢真人,仲要同佢一齊上去,上到去,佢即刻同我打招呼,勁NICE,同埋佢個妝真係化得好靚!!!



今日既主角!!!!!除左神仙水之外,全部都係新既系列!!!


未夠鐘,周圍行下,今次Event 既場地係灣仔既「ZUMMER」, 總共有兩層,上層以白色為主,中間好多書架,都幾舒服!!下次來食個悠閒既午餐先!




終於開啦!!ISA 先講下佢用stempower cream 既情況同效果!

枱上面放左幾場唔同既產品,呢盒粉底真係好「吸晴」。原來呢盒仲未出街,試下手真係勁滑,ISA見我地係度試,就過來同我地分享點用,佢都好老實,話俾我地知唔好用個樸,用手拍上去會貼d,同埋可以買深一個色,係眼底上多層當遮瑕膏。

今日最令人驚心動魄既環節來啦!!!!唔好睇呢部機仔細細,只要用佢影一張相,就可以比較同分析你既皮膚與同齡既女性既分數。唉.......

唉.........個完真係呢!!!!!!!!!!!! 實在太低分,唔同大家分享啦!!!sk2既老師話我可以試下神先水,加強補濕!!!睇完呢幅圖,心動了!!!!!!!!


另一個環節就係用白玉石去按摩,見住個女仔塊面「V」晒,我地係旁邊除左嘩然之外,真係不敢由心講一句「唔按埋另一面,真係唔知點走。」

今次真係好開心,除左有得試之外,仲可以拎返屋企,後面既紅牆就係今次既禮物!!至於效果係點,遲D再話俾大家知!!

沒有留言:

張貼留言